Abyssus - Brinerot Pack
De jeugd van tegenwoordig jaagt puur voor de adrenaline, maar ooit waren we meer dan nederige jagers. We waren krijgers. Hijs je in het eeuwenoude harnas van de Brinehunters uit vervlogen tijden met het Brinerot Cosmetic Pack! (Disclaimer: blootstelling aan brijn kan zeldzame bijwerkingen veroorzaken. Mattsson & Sons neemt geen verantwoordelijkheid in het geval je je verstand verliest en/of je je bij de Fallen aansluit) Brinerotten helm Wil je de wereld zien door een brijn-getinte bril? Brinerotten harnas Terug naar de middeleeuwen! Lichtvoetig ben je niet, maar je draagt een enorm zwaard. Pack of Brine-emote Ben je met je onderzeeër gekomen? Heb je de brijn meegenomen? Dan is het tijd voor een wild feest! Brinerot-frame Als het serieus wordt, kun je niet zonder deze stekels en schedel die druipt van de brijn. LET OP: Dit zijn cosmetische updates bedoeld om de ontwikkelaars te ondersteunen. Alle functie- en contentupdates voor Abyssus zijn gratis voor iedereen die het spel heeft aangeschaft.