Abiotic Factor - Supporter's Pack
Opmerking: het basisspel Abiotic Factor is vereist voor toegang tot deze content. Het Supporter's Pack, speciaal voor de meest toegewijde GATE-onderzoekers, bevat een thuiswereld: een portal-locatie om een basis en een thuis weg van huis te bouwen. Het Supporter's Pack bevat ook het volledige standaarduniform van alle GATE Torii-onderzoekers. Thuiswereld Torii Neem een welverdiende vakantie naar het mysterieuze en schilderachtige Torii, dat ligt genesteld op een beboste Japanse berghelling en een dieper geheim in zich verbergt. Deze portalwereld is toegankelijk vanuit de GATE Cascade Research Facility’s Office Sector (met niveau 1 keypadhackertoegang). Het Torii-uniform Open Torii-jasje in mannelijke en vrouwelijke versie Gesloten Torii-jasje in mannelijke en vrouwelijke versie - Torii-broek - Torii-riem - Torii-bril - Torii-ID-pas - Torii-laarzen - Torii-stof/-das Souvenirs Neem een stukje Torii mee terug naar de GATE Cascade Research Facility, met op maat gemaakt meubilair en andere spullen die je alleen in Torii vindt: - Houten bank - Tatamimat - Zabutonkussen - Kotatsutafel - Een nieuw zeldzaan visuiterlijk - En misschien nog wat meer! *De serverhost moet de DLC hebben voor toegang tot de locatie. Alle spelers op de server hebben toegang tot de DLC-locatie, ongeacht hun DLC-status. *DLC-visvarianten worden alleen weergegeven in het viscompendium als de DLC is ingeschakeld op de server.