Dead by Daylight: Head Case
The Head Case bevat: Voor Dwight: de Preppy Flatcap en Millennium Dwight Een beige pet gemaakt voor golftoernooien van wereldklasse en om rondjes te rennen rond de MacMillan Estate. Een hip kapsel of extreem veel tegenwind? Wie zal het zeggen! Voor Meg: de Tier III Braids en de Jogging Headband Meesterlijk gevlochten staartjes en een moderne, stijlvolle hoofdband, perfect om te joggen op een herfstochtend. Voor Nea: de Night out Nea en de Melonade Gedurfde make-up die niemand koud laat. Casual en comfortabel, en toch een sterke en unieke identiteit. Voor Ace: de White Panama en de Tomstache Een deftige hoed voor een deftige kerel en een majestueuze snor van ongekende dikte. Voor Claudette: de Myopian Frohawk en de Colorful Headscarf Een krijgerskapsel voor de gladiatorenstrijd. Een kleurrijke sjaal vastgeknoopt rond een slordig knotje. Voor Jake: de Modern Explorer Beanie en de Jakebun Jake is creatief en relaxt. Kijk hoe hij zijn slordige haar transformeert tot een modieus kapsel.