Code Horizon and KlabaterSimulatie
GOLD MINING SIMULATOR Make your gold mining dream come true - start with a few spare bucks and work your way up to becoming a millionaire! The Gold Mining Simulator game is based on real-world mining techniques and machines. Sit behind the wheel of multiple vehicles such as excavator, drill, front-end loader, bulldozer, and others. The whole gold mining operation depends on your steering skills! Experience the challenging life of a chief mechanic. Various parts of machines can break when least expected and cost you big time. Keep improving your gold mining business. Start with a simple bucket and hog pan, lease your first claim, and upgrade it to the next tiers as you begin to dig gold. Admire highly detailed vehicles and gold mining machines. Purchase new and more efficient wash plant parts to increase your earnings. Explore a big, detailed world with four unique gold mining claims with fully deformable terrain. Each fragment of the world contains a background story you can discover in your spare time. Let's get digging! MOONSHINE INC. BEGIN WITH PASSION FOR MOONSHINE We love moonshin’. There ain’t nothin’ better than good booze. In Appalachia, we know it well. We’ve got moonshine in our blood - in the case of some old-timers, maybe even literally. We love to talk about likker, make it, drink it all day long - and we love to share it too! How 'bout that, my gaming friend? GET THE KNOW-HOW AND CRAFT FINE LIKKERS What’s your alcohol of choice? Do you maybe know how to make it? The process is a complex one, but with our know-how, we can shed some light on it, if you’d like; a little bit of moonlight - moonshine! - to guide you through the processes of fermentation, distillation, and bottling. RUN YOUR BASE SMART... AND BE DISCREET Makin’ booze is pure fun, but if you’re makin’ money too - now that’s the way to live. However, for that, you need to be smart, manage your base right, and not piss off the boys in blue... We tried to capture the life of a moonshiner as realistically as possible. You’ll be managing workers who’ll be crafting and maintaining your equipment, you’ll be buying ingredients, unlocking technologies, planning deliveries and finances, making sure you remain as discreet as possible - and deciding whom to trust and with whom to work. That’s how Moonshine Inc. came to be. Made for moonshiners, amateurs, dreamers, and newbies. Sit down, launch the game, enjoy crafting and running your business, and relax… after all, ain't nothin’ illegal ‘til you get caught!