Journey of Johann: Castle Crusade
Journey of Johann is een actie-avonturenplatformgame met puzzel-elementen. Baan je een weg door levels en versla een eindbaas met verschillende uitdagingen en obstakels. Verzamel bekers, ontdek geheimen en voltooi tijdslimieten. Gebruik je wapens als hulpmiddel om te klimmen, aanvallen te blokkeren en vijanden te verslaan. De game is ontworpen met speedrunning in gedachten.