Hot Rod Mayhem
Start je motoren, snelheidsduivels - het is tijd voor Hot Rod Mayhem! Bewijs dat je de ultieme racer bent door je snelheid en stuurvaardigheden te testen in wilde races en unieke uitdagingen! Gebruik gevaarlijke power-ups, zoals de tricky knikker of de homing dart, om je tegenstanders achter je te laten!