Bendy: Ink Demon's Collection
Ervaar de complete Bendy-saga met drie bloedstollende games die mysterie, horror en survival combineren in de spookachtige diepten van de Joey Drew Studios. Bendy and the Ink Machine Ga als Henry op verkenning in een verlaten animatiestudio waarin duistere geheimen schuilgaan. Navigeer dor een doolhof van horrors, los puzzels op en neem het op tegen afschuwelijke wezens uit de duistere donkere poelen. Bendy and the Dark Revival Speel als Audrey die gevangen zit in een gestoorde animatiestudio. Sluip, vecht en los puzzels op om de vreselijke wezens en de meedogenloze inktdemoon te overleven. Onthul duistere geheimen om aan de inktzwarte nachtmerrie van de studio te ontsnappen. Bendy: Lone Wolf Kruip in de huid van Boris in een brute overlevingstocht door eindeloze, griezelige gangen. Neem het op tegen cartoonmonsters, ontwijk dodelijke valstrikken en ontsnap aan de inktdemoon in een bloedstollende zoektocht naar de waarheid.