A Quiet Place: The Road Ahead
A Quiet Place: The Road Ahead is een singleplayer horror-avonturenspel geïnspireerd op de veelgeprezen kaskrakerfilmreeks over overleven na een invasie van dodelijke wezens. In deze exclusieve spin-off ervaar je de reis van een jonge vrouw die een levensgevaarlijke apocalyps moet zien te doorstaan te midden van familieconflicten, terwijl ze haar eigen innerlijke angsten moet overwinnen. Zenuwslopende sfeer – Sta doodsangsten uit als je muisstil moet zijn bij het schuilen voor en sluipen langs gruwelijke wezens die alleen op geluid jagen. Nieuw verhaal – Stort je in een avontuur vol drama geïnspireerd op de filmfranchise A Quiet Place, spelende als een jonge overlevende die probeert te navigeren door het nieuwe, angstaanjagend stille, post-apocalyptische landschap. Griezelige vindingrijkheid – Vind je eigen pad in de wereld door je omgeving te observeren en nabije voorwerpen als nuttig gereedschap te gebruiken.