Marvel's Midnight Suns voor Xbox One
Marvel’s Midnight Suns is de ultieme crossover met een combinatie van het rijke verhaal, relaties tussen de personages, aanpassingen en progressie van een RPG met de tactische strategie en gevechtstechnieken van een revolutionair nieuw tactisch spel met kaarten. Het speelt zich af aan de donkere kant van het Marvel universum, waar je onbreekbare banden smeedt met legendarische Marvel superhelden en gevaarlijke buitenaardse strijders in de strijd tegen 's werelds grootste dreiging ooit… de demonische krachten van Lilith en de Elder God Chthon. Jouw Marvel avontuur Je bent de Hunter, de eerste originele held in het Marvel universum die je volledig kunt aanpassen. Personaliseer je uiterlijk, kies hoe je op situaties reageert en word vrienden met Marvel legendes uit The Avengers, X-Men, Runaways, en meer. Bepaal wie je meeneemt op missies, welke missies je aangaat en allerlei andere opties die deze ervaring uniek maken. Vecht en denk als een superheld De makers van de veelgeprezen tactische XCOM-serie komt een meeslepend en enorm aanpasbaar op kaarten gebaseerd systeem dat slim denken met een superheld flair beloont. Zet een groep superhelden in bij tactische turn-based missies om de kwade krachten te dwarsbomen. Gebruik je omgeving, beweeg door het slagveld voor het perfecte schot of combo, en lanceer je heldenskills om elk episch gevecht te winnen. Het gevecht maakt gebruik van de beste elementen van tactische games en op kaarten gebaseerde gevechten voor een unieke en spectaculaire ervaring. Leef samen met legendes Ontdek wat superhelden doen in hun vrije tijd. Ontdek The Abbey—jouw eigen geheime basis—en vind krachtige verborgen items en geheimen die je kunnen helpen in de strijd tegen Lilith en haar handlangers. Bevriend je favoriete Marvel superhelden en leer ze goed kennen doordat je met ze omgaat op manieren die veel verder gaan dan de comics of de films.