Family Mysteries Collection
Deze bundel omvat: - Family Mysteries: Poisonous Promises Een vermakelijke duik in de wereld van losbandige elites, verleidelijke vrouwen en corrupte agenten, en waar macht alles bepalend is. Dit is een spannende inleiding tot de gloednieuwe Hidden Object Game-serie in de traditie van de beste politiedrama's. Er is altijd gevaar, een blitse omgeving, en een uniek ritme van de glamoureuze en toch dodelijke stad, welke plezierige nostalgische gevoelens opwekt naar tv-series zoals Miami Vice, Beverly Hills Cop en CSI. - Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow Een bedrogen wetenschapper door de tijd om zijn vrouw te redden en de identiteit van de kidnapper te achterhalen. Ontdek verborgen objecten in een post-apocalyptische wereld, los cyberpunk-puzzels op, en ontdek een toekomst vol avontuur. Het tweede deel van de Family Mystery-reeks laat je kennis maken met een post-apocalyptische visie van een dystopische toekomst waar het menselijke ras op het punt van uitsterven staat. Je krijgt te maken met high-tech, rebellerende software en ook een reeks uitdagende raadsels en - zoals gewoonlijk - met urgente scenes met verborgen objecten. - Family Mysteries 3: Criminal Mindset Speel de rol van een beroemde wetenschapper meegesleurd in een gevaarlijk spel, waarin het doel is het redden van de mensheid en een familiegeheim te ontrafelen. Maak je gereed voor spannende avonturen in de wereld van experimenten, mysteries en spionage! Het derde spel in de Family Mysteries-franchise gooit je midden in een oceaan van actie, dubbelspionnen, gehersenspoelde patiënten, duistere experimenten, nerds en samenzweringstheorieën. Een spannend voorbeeld van spionage met de ondertoon van de X-Files dat zelfs de meest kieskeurige fans van het genre tevreden zou moeten stellen, aangezien het verhaal zich in razend tempo ontvouwt en je tot de laatste minuut in spanning zal houden.