DEAD ISLAND 2 EXPANSION PASS
Beleef twee grote verhaaluitbreidingen met nieuwe wapens, Skill Cards, zombies en gebieden in HELL-A om te verkennen. De Expansion Pass bevat: - Haus: Stap in een surrealistisch, psychologisch horrordroomlandschap terwijl je een mysterieuze villa in Malibu verkent. Welkom in een wereld van waanzin, losbandigheid en bloed, waar je als je overleeft alleen maar meer verschrikkingen te wachten staan. - SoLA: Je wordt door een mysterieus waarschuwingsbericht naar een van de meest legendarische festivals van LA gelokt en moet de restanten van SoLA verkennen om een onaardse dreiging een halt toe te roepen. - Red’s Demise Katana: Baan je hakkend een weg door de hordes zombies met de Red's Demise Katana, die met elke kill een tijdelijke schadeboost krijgt. - Gaelic Queen Dani Character Pack: Door hagel en bloed en vuur, en muren van doornen en kletterend staal, pas Dani aan met een uniek kostuum en wapen uit de HELL-A Catwalk Collection.