The Falconeer: Warrior Edition
The Falconeer: Warrior Edition bevat de volledig bijgewerkte game, plus 'The Hunter' DLC, die een nieuwe spelersklasse toevoegt met een vliegende Ormir-draak en een set geleide vuurwerkraketten, en de nieuwe 'Edge of the World' DLC, met 3 extra zijmissies en nieuwe eindbazen. Zweef door de lucht op een majestueuze gevechtsvogel, ontdek een prachtige oceaanwereld en neem deel aan epische vlieggevechten in dit BAFTA-genomineerde luchtgevechtsspel van één enkele ontwikkelaar: Tomas Sala. Jij krijgt de rol van de Falconeer, een sterke luchtkrijger die reist door een oceaanwereld die is uiteengerukt door generaties aan giftige beslissingen en verraad. Tijdens meerdere campagnes ervaar je het leven vanuit vele verschillende perspectieven en facties, en beleef je een reis vol ontdekkingen om het mysterie van de Ursee, zijn volk en de geschiedenis te ontrafelen. Speel door gevaarlijke hoofd- en zijmissies en gebruik je bliksemschicht om schepen te beschermen tegen piraten, 'kraken' en andere bedreigingen. Duik door de dieptes van de oceaan, zweef boven de wolken en vecht tegen gigantische krabsteden, of ervaar spannende vlieggevechten tegen de mysterieuze Mancer-orde die technologie controleert en reguleert. ZWEEF DOOR DE LUCHT Ervaar de enorme vrijheid van het vliegen met een reuze oorlogsvogel door een beeldschone open wereld. ONTDEK EEN ONGELOOFLIJK UNIVERSUM Ontdek een oceaanwereld vol verloren mythen en adembenemende landschappen. SPANNENDE LUCHTGEVECHTEN Zweef boven de wolken en neem deel aan spectaculaire vlieggevechten. RIVALISERENDE FACTIES Sluit je aan en steun jouw factie, en ga op missies die het lot van je kameraden en jezelf kunnen veranderen. MEERDERE CAMPAGNES Ervaar het leven als Falconeer vanuit meerdere verschillende perspectieven UPGRADE JE VOGEL Overleef en verdien beloningen om je uitrusting en vogel mee te verbeteren. VOLLEDIG INGESPROKEN Een ongelooflijke stemmencast brengt de wereld van The Falconeer tot leven. GELUIDEN VAN DE URSEE Ga helemaal op in de wereld van The Falconeer met een bekroonde soundtrack. TOMAS SALA The Falconeer is de visie van één onafhankelijke ontwikkelaar Tomas Sala.