Ringo's Roundup
Maak kennis met Ringo, de pluizigste postbode aan deze kant van de brievenbus! In Ringo's Roundup plan je wilde bezorgroutes door gekke Effect Tiles te plaatsen die Ringo's postauto door levendige landschappen vol puzzels laten draaien! Je missie? Pak elke envelop en zoef naar de brievenbus - maar Ringo komt niet ver zonder jouw slimme brein. Jij bent hier het genie dat de paden plant! Gebruik tegels om: - Ringo naar links of rechts te draaien - Teleporteer hem over de kaart - Laat hem springen als een raket op wortels - En nog veel meer! Elk level is een handgemaakte breinbreker waarbij het voor de hand liggende pad niet altijd het juiste is. Combineer tegels op wilde manieren, ontdek geheime binnenwegen en laat die enveloppen zien wie de baas is! Kun jij de post beheersen en de ultieme Bunny Dispatcher worden? Begin nu aan je bezorgavontuur - want de post slaapt nooit, en konijntjes ook niet!