A Pretty Odd Bunny
A Pretty Odd Bunny is een stealth-platformer game over een konijn dat graag varkens eet. Je speelt als een bloed dorstig konijn met rode ogen en helpt hem het varken aan het einde van de level te bereiken zonder dat andere konijnen je zien! Vind het juiste pad door de levels zodat je medekonijntjes je niet zien. Ze keuren je voedselkeuzes niet goed en zullen proberen je tegen te houden als ze je bedoelingen zien. Loop, ren en spring in een kleurrijke maar gevaarlijke wereld vol prachtige graphics en vloeiende frame voor frame animaties die met liefde en passie zijn gemaakt. Verken meer dan 80 levels in 4 unieke werelden, verzamel verborgen munten, ontgrendel extra uitdagingen met schattige characters, gore-actie, bloed en veel afgehakte varkenskoppen. VERLANGLIJST NU! Als eerste het spel spelen bij de launch. Als je tot hier leest, wens ik je een fijne dag vol spek! Kusjes!