A Knight's Quest
Een heerlijk actieavontuur op epische schaal. Speel Rusty, een onhandige avonturier met het hart op de juiste plaats en die er per ongeluk voor zorgt dat zijn wereld vernietigd zal worden. Los hersenkrakers op, vecht tegen uitdagende vijanden, versla bazen en vind je weg in een fantastische wereld in deze versie van klassieke actieavontuurspellen. Rusty begint met alleen zijn zwaard en een basisschild, maar zal al gauw 'Geestkrachten' vrijspelen. Dit zijn spectaculaire eigenschappen met krachten die hemzelf en de wereld om hem heen kunnen transformeren. Wend de krachten van Vuur, IJs en Tijd aan voor een verwoestend effect en gebruik ze om vijanden te overmeesteren in gevechten of puzzels in de omgeving op te lossen.