Rift Keeper
Begin aan je reis, resi doorheen riftvalleien en herstel het evenwicht als de Rift Keeper in dit handgemaakte 2D-platformspel met uitdagende, snelle actie. De plicht roept en de Rift Keeper ontwaakt uit een diepe slaap. In het stadje waar hij werd opgeroepen, heerst een doodse stilte. Hij opent de roestige oude kerkdeur en vier oude mannen met rode gewaden begroeten hem met een grimmige glimlach. Een van de priesters stapt naar voren en zegt: "De poorten zijn open."