Lethal Honor - Order of the Apocalypse
Lethal Honor - Order of the Apocalypse is een uitdagende hack-'n'-slash roguelite, met eldritchwezens, snelle mêleegevechten en krachtige vaardigheden. Sluit je aan bij een geheime organisatie die het paranormale onderzoekt en vecht voor het bestaan van de mensheid. Bereid je voor op de waarheid! Handgetekende comicstroken gaan naadloos op in gameplay die je meevoert in een duister verhaal vol mysterie en intrige. Telkens als je sterft en weer opnieuw begint, kom je meer te weten over de gevaren van Wolf Island en de geheimen die daar verborgen liggen. Test je skills in intense, snelle gevechten! Met blind aanvallen kom je niet ver. Zoek je eigen stijl door krachtige combinaties te maken van unieke vaardigheden, artefacten en betoveringen. Vecht tegen pittige bazen en laat zien wie er echt aan de touwtjes trekt. Laat je vijanden door een hel gaan! Beleef de mysteries! Ontdek de verontrustende geheimen van Lethal Honor in een verhaal dat zich ontvouwt tijdens je runs door de biomen van het eiland. Schakel tussen Lost Agents en Key Agents, met hun eigen verhalen, terwijl je probeert te ontdekken wat er nou eigenlijk aan de hand is op het eiland. Welkom bij Lethal Honor – Order of the Apocalypse!