The Survivalists - Frostbite Fortress
Frostbite Fortress is een uitdagende uitbreiding voor ervaren overlevers. Reis naar een onverbiddelijk land, maak gebruik van de aanwezige unieke hulpbronnen en overwin het kwaad dat onder het ijs begraven ligt. Belangrijkste kenmerken: - Overleef de bittere kou en het verraderlijke terrein van een uitgebreide nieuwe bioom. - Verken de dodelijke doolhof van de Vrieskou-veste in je zoektocht naar antwoorden (en buit, natuurlijk). - Maak krachtige nieuwe uitrusting om in dit nieuwe land te overleven en neem het daarna met je mee door de wereld. - Brouw oer-elixers door ingrediënten te combineren en zo unieke voordelen te verkrijgen. - Bind de strijd aan met nieuwe vijanden en uitdagende Vrieskouvarianten van bekende tegenstanders.