Ontketen de Turtles en hun vrienden in een missie om Splinter van de Foot Clan te redden! In Splintered Fate moet je voorbereid zijn op snelle, roguelike actie waarbij geen twee runs hetzelfde zijn. Willekeurige power-ups, kamerindelingen en eindbaas-modificatoren zorgen voor extra veel spelplezier. Kruip in de huid van alle vier de Turtles, elk met unieke krachten, en werk samen met vrienden voor opmerkelijke coöp-gameplay. Verken iconische locaties in New York, upgrade je Turtle-krachten en bereid je voor om het op te nemen tegen ontzagwekkende vijanden. METALHEAD CHARACTER DLC - Nieuw speelbaar personage: Metalhead, eerste held met een volledig bereik - 5 nieuwe artefacten Metalhead knalt het toneel op en is klaar om het arsenaal van de Turtles te verrijken met raketchaos! Schakel vijanden uit voordat ze een bedreiging vormen. Begin zijn reis met 5 gloednieuwe artefacten om te verkennen. Dankzij spannende gevechten en eindeloze uitdagingen belooft Splintered Fate je betrokken te houden in de poortlus van VECHTEN, AANPASSEN, HERHALEN. Maak je kaar om de vrede in de stad te herstellen!