Ontketen de Turtles en hun vrienden in een missie om Splinter van de Foot Clan te redden! In Splintered Fate moet je voorbereid zijn op snelle, roguelike actie waarbij geen twee runs hetzelfde zijn. Willekeurige power-ups, kamerindelingen en eindbaas-modificatoren zorgen voor extra veel spelplezier. Kruip in de huid van alle vier de Turtles, elk met unieke krachten, en werk samen met vrienden voor opmerkelijke coöp-gameplay. Verken iconische locaties in New York, upgrade je Turtle-krachten en bereid je voor om het op te nemen tegen ontzagwekkende vijanden. CASEY JONES & THE JUNKYARD JAM - Nieuw speelbaar personage: Casey Jones - Nieuw niveau: de schroothoop - Nieuwe vijanden en uitdagende eindbazen - 5 nieuwe artefacten - Nieuw verhaal: help Casey zijn auto weer in orde te krijgen! Casey Jones gaat de strijd aan in deze snelle DLC vol actie! Vecht je door de schroothoop, bestrijd nieuwe vijanden en eindbazen en verzamel nieuwe artefacten. Dankzij spannende gevechten en eindeloze uitdagingen belooft Splintered Fate je betrokken te houden in de poortlus van VECHTEN, AANPASSEN, HERHALEN. Maak je kaar om de vrede in de stad te herstellen!