MX vs ATV Legends - Compound Pack
Maak je klaar voor KTM RD Field & GOAT Farm! Het originele KTM-testcircuit bevat twee Supercross-banen en een gloednieuwe Enduro-ervaring. De Ricky Carmichael GOAT Farm is ook inbegrepen, met drie banen en een enorm uitgebreid freeride-gebied. Klaar voor de start, af!