Little Nightmares Enhanced Edition: The Depths DLC
Anderen leiden de ontsnapping, maar The Kid valt in de diepte van The Maw. Op deze duistere plek woont The Granny, die daar aan haar eigen lot en woede is overgelaten en niemand zal laten gaan. Hij moet knokken om te overleven, op drijvende stukken puin springen om niet in het verraderlijke water te belanden en een manier vinden om een pad door de diepte te creëren. Speel het eerste hoofdstuk van het Secret of the Maw-verhaal, nu verbeterd in verbluffende 4K en 60 fps.