House Flipper - Farm
De aanvulling Farm bevat: - 11 nieuwe verhaalopdrachten! - 11 nieuwe eigendommen in een unieke omgeving! - 5 grondstukken klaar om ontwikkeld te worden! - 9 nieuwe vaardigheden, waaronder de mogelijkheid om je huis uit te breiden! - Meer dan 1.850 nieuwe voorwerpen die zijn geïnspireerd op het plattelandsleven! - Koeien, schapen, kippen en andere boerderijdieren! - Nieuwe gewassen die je verzorging nodig hebben! Het is tijd om je mouwen op te stropen in Farm DLC! Voer eerst je dieren, ga dan je huis uitbreiden, we hebben meer ruimte nodig! Vergeet niet de korenvelden water te geven, het lijkt erop dat de oogst dit jaar overvloedig zal zijn! De koeien gaan loeien! Ervaar de frisse boerenvibes, dankzij de nieuwste toevoeging aan de House Flipper-familie. Laat je omgeving vullen met de geluiden van het leven van je dierenvrienden! Bouw boerderijen en zorg voor varkens, schapen, kippen en meer! Je eigen landbouwavontuur begint nu! Wat dacht je van meer ruimte? Zou een extra kamer in je perfect ontworpen huis geen handige toevoeging zijn? Droomt u van een garage voor uw gloednieuwe auto? Het is nu allemaal mogelijk dankzij de Farm DLC Een revolutionaire huis uitbreidingsmonteur zal uw dagelijkse renovaties voor altijd veranderen! Plant, oogst, herhaal. Hongerig? Laat me wat eten maken! Of toch liever een rijpe tomaat? Wat u ook plant, u kunt maar beter zorgen voor de juiste omstandigheden voor uw vegetatie! Een selectie van unieke gereedschappen en een reeks landbouwvaardigheden zullen je daarbij helpen! Bereid de grond voor, spaar geen water, en je zult in een oogwenk overvloedige gewassen oogsten! Spring op je paard! Uw boerderij onder controle houden is niet alleen een verantwoordelijkheid, maar ook een plezier! Fluit voor je favoriete ros, spring in het zadel en maak een ritje door je land. Houd in gedachten dat dit nog maar het begin is van je avontuur, boer. Maplebloom Village wacht op u!