Graffiti Glow Skin
In een kunstzinnige bui? Dan zit je goed met het DLC-pack Graffiti Glow, met een must-have wapenskin voor als je wilt opvallen. Besmeur de vijand met kogels met deze wapenskin voor alle geweren. Vereist de game Sniper Ghost Warrior Contracts 2.