GENIE Reprise
Ontgrendel mysteries die door de tijd verspreid zijn in een surrealistisch first-person fantasy-avontuur! Verken als Lula een levendige fantasywereld terwijl ze op reis gaat om de betekenis van de Genie te ontdekken en haar lot te vervullen! GENIE Reprise is een sfeervol fantasy-avontuur verteld door middel van volledig ingesproken poëzie en 3D first-person verkenning. Begeef je in mystieke steden en het omliggende platteland terwijl je kristalfragmenten verzamelt om het volgende deel van het gedicht te onthullen dat bijdraagt aan het verhaal van de Genie, verspreid over 15 hoofdstukken die meerdere tijdperken bestrijken en de omgeving om je heen veranderen. Ontmoet intrigerende en raadselachtige personages en ontdek hoe hun verhalen met elkaar verweven zijn terwijl je op zoek bent naar de uiteindelijke waarheid.