Formula Legends : Early 2010’s Season Pack
Stap in het begin van een transformerend tijdperk in de autosport! Het Early 2010’s Season Pack introduceert twee nieuwe auto’s en tijdperk-specifieke content, nu volledig geïntegreerd in de Verhaalmodus. Leid je team met het nieuwe generieke chassis uit het begin van de jaren 2010 en ga de uitdaging aan met de Early ’10 (Flower) — een gedurfde auto met een onderscheidend asymmetrisch voorconcept en experimentele aerodynamische ideeën geïnspireerd op de meest gewaagde engineering van die periode. Dit tijdperk markeert ook de komst van turbo-hybride motoren — een doorbraak die de prestaties herdefinieerde en het competitieve veld drastisch herschikte. Met de volledige integratie in de Verhaalmodus ervaar je verhaallijnen, strategische verschuivingen en opkomende rivaliteiten die dit cruciale decennium definieerden. Deze DLC bevat: 2 nieuwe auto’s: - Generiek chassis uit het begin van de jaren 2010 - Early ’10 (Flower) met radicaal asymmetrisch aeroconcept Een volledig geïntegreerd Early 2010’s-seizoen in Verhaalmodus Tijdperk-geïnspireerde liveries en visuele elementen Nieuwe uitdagingen en scenario’s gebaseerd op sleutelmomenten uit het decennium Uitgebreide seizoensvariatie om je Formula Legends-ervaring te verrijken Herbeleef de geboorte van het turbo-hybride tijdperk — toen innovatie explodeerde, de machtsverhoudingen verschoof en racen nooit meer hetzelfde was.