Dreamscapes - The Sandman
Als kind vertelde haar vader Laura vaak dat ze speciaal was. Maar Laura's vader stierf voordat ze volwassen was, en Laura wist niet wat haar vader over haar specialiteit had gezegd. Ter nagedachtenis aan haar vader bewaarde Laura een amulet, ‘de dromenvanger’, dat haar vader haar had gegeven toen ze nog een klein meisje was, omdat Laura klaagde dat ze nachtmerries had. Plotseling verdwijnt haar favoriete dromenvanger en valt Laura in slaap tijdens haar concert. De artsen halen hun schouders op: ze is in een liturgische droom gevallen en ondanks al hun inspanningen komt ze niet meer bij bewustzijn. Daar bood professor Sanders zijn diensten aan. In dit zoek-en-vind-avontuur speel je de assistent van de professor – een vrijwilliger die heeft ingestemd om deel te nemen aan een experiment om Laura weer tot leven te wekken.