British GT Pack DLC
Dit nieuwe DLC-pakket bevat drie van de meest iconische racecircuits van het Verenigd Koninkrijk: - Donington Park Circuit - Oulton Park Circuit - Snetterton Circuit De DLC-lancering voegt ook meer dan 40 nieuwe livery's en 70 coureurs van het seizoen 2019 toe aan het spel, samen met een speciaal kampioenschapsseizoen. In dit nieuwe seizoen mag ook met GT4-wagens worden gereden (ook in gemengde races), als de bijbehorende GT4 PACK DLC ook in bezit is. Spelers die de BRITISH GT PACK DLC niet bezitten, kunnen wel enkele British GT-races rijden op de bijbehorende circuits die al beschikbaar zijn in het basisspel (Silverstone, Spa-Francorchamps, Brands Hatch); het gehele seizoen is exclusief voor bezitters van het BRITISH GT PACK.