88 Heroes - H8 Mode Activate!
Twee nieuwe helden – Cath Letics en The Mime – werken samen met de 88 Heroes om Dr. H8 ten val te brengen. Maar wacht! Het kwaadaardige meesterbrein neemt wraak met H8 Mode: acht nieuwe levels die zelfs de grootste held op de proef stellen!