7200 Premiumpack - Rainbow Six Siege
Krijg 7200 R6 Credits, een exclusieve Masterpiece-wapenskin, een premium cosmetisch item met een prachtig 3D-effect en aangepast opnieuw laden met inspectieanimaties, naast een zevendaagse Renown-booster. Dit pakket is alleen beschikbaar tot het eind van het seizoen, dus haal het op voordat het weg is! R6 Credits zijn een in-game valuta die je kunt gebruiken in Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Je kunt ze gebruiken om in-game items te kopen, zoals de Premium Battle Pass, nieuwe operators, cosmetische items, waaronder wapen- en operatorskins, en voor aankopen in de Marketplace.