5000 Premiumpack - Rainbow Six Siege
Het 5000 Premiumpack bevat: - 5000 R6 Credits - Een exclusieve universele skin die je aan al je wapens kunt toevoegen - 7-daagse Renown-booster Dit pakket is alleen beschikbaar tot het eind van het seizoen, dus haal het op voordat het weg is! R6 Credits zijn een in-game valuta die je kunt gebruiken in Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Je kunt ze gebruiken om in-game items te kopen, zoals de Premium Battle Pass, nieuwe operators en cosmetische items, waaronder wapen- en operatorskins.