500 Rogue Bucks
500 in-game Rogue Bucks voor Rogue Company. Met Rogue Bucks kun je extra in-game cosmetische items kopen, zoals Wingsuits, Weapon Wraps en Rogue Skins: alles wat je nodig hebt om er goed uit te zien terwijl je de wereld redt!