500 Raider Tokens
Raider-tokens zijn een in-game valuta in ARC Raiders. Raider-tokens kunnen gebruikt worden om Raider decks, bundels of andere cosmetische items te krijgen, waaronder outfits, rugzakken, amuletten, emotes, Scrappy-outfits, enz.