3on3 FreeStyle – Yuna Character Pack
Maak kennis met Yuna, de verlegen maar onstuitbare nieuwe ster! Ga met haar mee naar Fox Court om de ultieme vreugde van basketbal te ontdekken! Dit pakket bevat: - Personage - Yuna - Gold Card Ticket x5 *Als het pakket is gekocht, kan het niet worden terugbetaald omdat het wegwerp-/eenmalig te gebruiken in-game items bevat die niet kunnen worden opgehaald. *Bij aankoop gaat het pakket naar het berichtenvak. *Als je Character Pass hebt, wordt Yuna geruild voor 50 punten als je het pakket opent. *Bij aankoop kun je Yuna Efficient/Legendary Pack DLC niet kopen.