300 Frontier Points
Met Frontier Points kun je extra's kopen om te gebruiken in Elite Dangerous op Xbox One. De digitale winkel bereik je via het spelmenu. Hier vind je onder meer lakkleuren om je schip een make-over te geven en bobbleheads voor het dashboard.