3-pak soundtrack-bundel
Download de 'Super Dungeon Bros Audio Soundtrack' en laat je meeslepen naar een instrumenteel paradijs, terwijl je terugdenkt aan de spannende gevechten die je hebt geleverd tegen talloze vijanden! Neem de Bros mee op een elektronisch avontuur met een aantal dodelijke dubsteps, voorzie een haarlak-avontuur van muziek uit de jaren 80, of volg het drumritme en de gitaarriffs van de heavy metal soundtrack. Geniet van de Super Dungeon Bros soundtrack, inclusief de originele rockmuziek.