2K/adidas CodeChaos MyPLAYER-pack
Speel in stijl! Dos je PGA TOUR 2K21 MyPLAYER van top tot teen uit met groen-zwarte spullen zoals de adidas CodeChaos BOA-golfschoenen, en maak de look helemaal af met een speciale polo, broek en pet van 2K/adidas CodeCHaos die exclusief voor PGA TOUR 2K21 door adidas zijn ontworpen.