2026 Upgradepas
Als je vorig jaar de All‑Star Access Pass hebt gekocht, upgrade dan met de Upgrade Pass naar de Access Pass 2026 tegen een gereduceerde prijs! Verleng de ontgrendelingsvoordelen van de karakterpass‑versie 2026! *Pakketinhoud: - 2026 Karakterpass Ticket - 100 Punten - Kiesrecht voor Growth Box Ticket ×5 *Dit product is een artikel waarvan de voordelen direct na aankoop gelden en niet gerestitueerd kunnen worden. *De ontgrendelingsvoordelen voor dit product sluiten gelimiteerde/samenwerkingskarakters uit. *De voordelen van dit product kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden beëindigd of gewijzigd. *Als je al een product hebt met dezelfde voordelen, stapelen de voordelen zich niet op. *Dit product kan alleen worden gekocht door degenen die de All‑Star Access Pass 2025 hebben aangeschaft.