1.190 (+ 60 bonus) goud
Ga goed voorbereid en uitgerust het slagveld op. Koop deze bundel en ontvang 1.190 (+ 60 bonus) goud, dat je kunt uitgeven aan Premium tanks, speciale Consumables als Enhanced Med Kits, en meer.