Through the Woods
Through the Woods er et nordisk skrekkeventyr i tredjepersonsperspektiv med handling lagt til vestkysten av Norge. Spillet forteller historien om en mor og hennes savnede sønn. Gjennom morens tilbakeblikk opplever spilleren det som skjedde da sønnen hennes forsvant. Spilleren følger i fotsporene til en vettskremt kvinne som har overvunnet frykten og begitt seg inn i en nifs skog for å finne sønnen. Omgivelsene er sterkt inspirert av norrøn mytologi og norske folkeeventyr. Med Through the Woods har Antagonist gjenskapt stemningen i skogen slik de opplevde den som barn, med all frykten og mystikken som oppleves når man begir seg inn i den på egen hånd. Denne stemningen går hånd i hånd med en gripende historie og vellagede lydeffekter som spiller en viktig rolle i skogens mørke. Through the Woods er en dyptgående opplevelse som lar deg kjenne på ensomheten og følelsen av tap på et skremmende sted ...