Psalm 5:9-13
Gå inn i Psalm 5:9-13, et førstepersons psykologisk horrorspill med VHS-effekt og en anspent, trykkende atmosfære. Ved første øyekast virker stedet helt normalt, men jo lenger du går, desto mer avslører det sin sanne natur. Utforsk området, let etter anomalier og fortsett fremover mens skremmende ting venter langs veien. Psalm 5:9-13 er en kort walking simulator-opplevelse med fokus på spenning, urovekkende detaljer, realistiske bilder, lyd av høy kvalitet og en kompakt horrorreise som kan fullføres på rundt 30 minutter.