Squid Hero for Kinect
Squid Hero redder planeten fra en ny istid! Reis rundt om i verden i dette livlige og fargerike eventyret for alle aldre. Bruk Kinects kraft for å knuse tusenvis av innkommende isklumper. Ta med en venn eller et familiemedlem på reisen! Hele spillet kan spilles i samarbeidsmodus for to spillere. Bytt når modus når som helst mellom nivåene! Kom deg opp og spill! Det er lett å begynne, men du må finslipe de fysiske ferdighetene dine gjennom kampanjen. Test smidigheten din i helsprø turboløp. Utfordre treffsikkerheten din i rytmeseksjonene. Kom deg gjennom minefelt, knus alt på skjermen i bonusseksjoner, redd uheldige små dyr i grevens tid og kjemp mot episke gigantsjefer!