PAC-MAN WORLD 2 Re-PAC
PAC-MAN WORLD 2 har blitt modernisert, forbedret og oppgradert! Fanfavoritten er tilbake som PAC-MAN WORLD 2 Re-PAC! Spøkelsene har sneket seg inn i PAC-byen og stjålet gullfrukten, noe som også befridde den allmektige spøkelseskongen Spooky! PAC-MAN må reise gjennom PAC-LAND for å ta tilbake gullfrukten og sette en stopper for skumle Spooky! En fantastisk verden Løp, tygg, sprett og mye mer i møte med utfordringene i sjarmerende PAC-LAND! Opplev alt fra trampoliner blant Tree Tops til skøyting i Snowy Mountain og sikting fra PAC-Marine i Ocean. Rull i Paradise Meadows, flaksehopp over lava i Volcano, og slåss deg gjennom Ghost Island med PAC-Dot! PAC-MAN er klar for action! Gjenskapt for alle PAC-spillere! Med moderne grafikk, utvidet PAC-by og brett, kvalitetsforbedringer og stemmeskuespill – fanfavoritten er gjenskapt fra bunnen av med den originale oppskriften. Men Re-PAC betyr mye mer: nye handlinger for PAC-MAN, oppdaterte bosskamper, karakterer, samleobjekter, tilpasninger og til og med en 2-spillermodus! I PAC-MAN WORLD 2 Re-PAC står eventyr på menyen igjen!