Farming Simulator 17 - Platinum Edition
Innta rollen som moderne bonde i Farming Simulator 17 Platinum Edition! Lev deg inn i tre vidstrakte åpne verdener, fulle av nytt innhold å høste inn! Utforsk en ny sør-amerikansk lekeplass som er eksklusiv for Platinum Edition. Kjør mer enn 280 autentiske gårdskjøretøy og maskiner fra over 80 produsenter, inkludert AGCO-merker (Challenger, Fendt, Massey Ferguson og Valtra), samt nye merker som kun finnes i Platinum Edition: Stara, TT, Randon, FMZ og Gressner Industries. Høst inn mange forskjellige avlinger, inkludert solsikker, soyabønner, sukkerrør og mer. Stell med husdyr, inkludert storfe, småfe, fjærfe og svin. Prøv deg på skogbruk, og selg produktene dine for å utvide din gård! Transporter dine varer med lastebiler og trailere, eller last opp og kjør tog for å få varene fortere til sin destinasjon. Ekspander din gård på nettet, sammen med andre spillere, og last ned mods laget av nettsamfunnet for en utvidet Farming Simulator-opplevelse som aldri tar slutt!