Bus Bound
Ta plass i førersetet i Bus Bound, den nyeste tittelen fra skaperne av Bus Simulator 21. Utforsk en levende by bak rattet i offisielt lisensierte busser, og bidra til å gjøre den om til et fotgjengerparadis, en holdeplass om gangen. En levende by Utforsk en fullt ut simulert, tettbefolket by med trafikksystemer, en dynamisk natt-/dagsyklus og ulike værforhold. Fra travle kryss til stille nabolag, hvert område har sin rytme og ruten din bidrar til å forme fremtiden. Kjør amerikanske klassikere Sett deg bak rattet i ekte busser fra populære amerikanske produsenter, som New Flyer Xcelsior 40ft CNG og Blue Bird Sigma. Med stadig flere busser og mer enn et dusin modeller ved lansering vil du alltid ha rett buss til jobbe. Form byen Du gjør mer enn å kjøre, du forbedrer livet for alle. Oppgrader holdeplasser, lås opp nye ruter, tjen opp passive fordeler og se hvordan hvert strøk utvikler seg til levende, fotgjengervennlige steder. Flerspiller på farten Slå deg sammen med opptil tre andre spillere. Del dere opp for å håndtere flere ruter samtidig og samarbeid for å bidra til vertens mål om å forbedre og styrke transportnettverket ditt. Tilpass flåten På hver tur kan du få goodwill fra passasjerene for å låse opp nye busser, stiler og oppgraderinger. Enten du foretrekker en avslappet kjøreopplevelse eller du vil mestre og alle deler av turene, kan du ta plass bak rattet og gjøre hver tur til din egen.