DOA5LR Arc System Works Mashup-sett
Salget av dette innholdet vil bli avviklet etter 13. mars 2021. Du vil fortsatt kunne bruke innholdet du allerede har kjøpt. Dette er et verdisett av kostymer basert på antrekk fra stilige slåssespill fra Arc System Works! Settet inneholder 16 kostymer for 16 karakterer, og det er billigere enn å kjøpe dem separat. Dette settet inkluderer kostymer for følgende karakterer: Kasumi, Ayane, Marie Rose, Honoka, Nyotengu, Phase 4, Hitomi, Leifang, Momiji, Rachel, Christie, Kokoro, Helena, Tina, Lisa og Mila. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet.