DOA5LR kostymekatalog LR44
Salget av dette innholdet vil bli avviklet etter 13. mars 2021. Du vil fortsatt kunne bruke innholdet du allerede har kjøpt. Denne gratis nedlastingen er nødvendig for å kunne bruke det følgende innholdet for Dead or Alive 5 Last Round. Medfølgende innhold: "Arc System Works Mashup-sett" *Kostymene kan ikke brukes med kun denne nedlastingen. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet.