Dead Space 2 låses opp etter fullføring av første hack og spillagring i Dead Space Ignition. I Dead Space Ignition må du overleve det første Necromorph-utbruddet på The Sprawl. Spillet blander en tegneseriestil med tre unike hackespill. Du låser opp ting i Dead Space 2, blant annet en eksklusiv drakt. Klarer du å overleve i hendelsene som førte til Dead Space 2?