Cricket 26 - The Official Game of the Ashes
Med den helt nye Management Career, et større og bedre Pro Team, en utvidet Ashes-modus og utvidet kontroll på og utenfor banen gjennom forbedret spillbarhet og dyptgående strategier – Cricket 26 er den ultimate kampen. Hver beslutning teller! Den helt nye Management Career gir deg kommandoen – før et lag til toppen, eller gjør den enda vanskeligere jobben med å holde dem der! Speid, rekrutter og utvikle spillere, bygg den beste oppstillingen og utvikle kampstrategier. Spill cricket på din måte og led laget ditt til seier, hjemme eller på verdensscenen. Gå inn i Ashes. Opplev hvert øyeblikk! Crickets største rivalisering er tilbake, større enn noensinne, med en utvidet Ashes-modus. Ta full kontroll over Australia eller England – med lagets nettøkter, pressekonferanser og mer som gir deg en dypere Ashes-opplevelse enn noensinne. Samle. Sett sammen. Dominér! Pro Team er tilbake. Flere kort, flere moduser, flere utfordringer. Bygg ditt ultimate Pro Team-lag og ta fatt på den nye Centurion-flerspillermodusen. Bygg samlingen din med ukentlige pakkedrops eller Auction House for å sikre deg nøkkelspillerne for suksess. Lag. Del. Spill! Slipp kreativiteten løs i Academy. Lag og del stadioner, spillere, balltre og hele lag, eller spill og last ned innhold fra Cricket 26-fellesskapet. Kontroller hver ball. Mestre hver kamp! Gå opp til et helt nytt nivå av kontroll med forbedret spillmekanikk, utnytt hullene for raske singler, balansere angrep og forsvar – sett strategier for å begrense løpehastigheter eller ta wickets, score løp raskt eller spar energi i en krevende testkamp.