Cricket 26 - 24000 Pro Team Credits
24000 PTC (Pro Team Credits) til bruk i Cricket 26 Pro Team. Bruk PTC i spillet til å kjøpe en rekke kortpakker fra Pro Team Store, kjøpe kort i auksjonshuset og gå inn i Tower of Cricket-modusen.